söndag 6 oktober 2013

goldy details.

brass pot/artilleriet.
otroligt förtjust i vår nya renskinnsfäll.
nu fick den en plats på skåpen bestå från ikea och skapade därmed en mysig (och sjukt mjuk) läsplats.
mest för barnen för jag tyckte nog det blev litta trångt för mig :).
light.
kan man förstå att det är 15 grader och strålande sol oktober?
älskar´t.
dock saknar vårt vardagsrum någonting.
färg på golvet bland annat.
nu är jag inne på helsvart igen.
hmmm.
vad tycker ni :)?
och så en fin matta på det....
liten guldig ljushållare från skultuna, 179 sek.
vit ljuslykta/h&m.
jag fick ett ryck och sprejmålade våra vägguttag i köket i guld.
ville få in lite värme och lite liv i köket nu till hösten.
blev ganska nöjd faktiskt.
tyvärr vet jag att jag kommer tröttna sinom tid men då får jag väl se till att köpa nya vägguttag.
de kostar ju inte så värst mycket.
anna wadles taggiga små keramikburkar är så fantastiskt fina.
handgjort är alltid bäst.
jag kommer fylla på fler i shoppen väldigt snart.
glaskannan och tillhörande glas från bloomingville har en härlig sotig ton och en enkel design.
att duka med sotat glas och mässing skapar en grymt smaklös kombo.
love!
nya spear necklace.
jag gjorde ett i guld till mig själv ;).
men självfallet gör jag till er också om intresse finns.
bara mejla.


oj.
ungarna måste i sängs snart.
jag och mannen vill se en film innan vi slocknar.






sov så gott hörrni//jennifer

13 kommentarer:

  1. Great photos! Beautiful reindeer skin and I LOVE the brass details:) X Margreet (ouiouistudio)

    SvaraRadera
  2. Galet fina bilder!! Nu åker benen av från våra "Bestå"! :)

    SvaraRadera
  3. Wow such a nice place! Love those golden tealight holders!

    SvaraRadera
  4. How I love your style! ♡

    kind regards,

    Stephanie Koster
    http://interieur-coosje.blogspot.nl/

    SvaraRadera
  5. Härliga guld-detaljer! I like!!
    Ha en fin ny vecka! :)

    SvaraRadera
  6. Sjuuukt fint! Äskar vardagsrummet. Och det hade vart fint att koppla in en Triplex i den där guldiga kontakten.. Kram kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!!! eller hur! där hade han suttit fint :).

      Radera
  7. Svar
    1. Tusen tack! Men det tycker man ju aldrig själv riktigt. Inte så länge i alla fall hehe.

      Radera